Anmälan
Anmälan är stängd
Vi är tacksamma över att ha mer än 350 anmälda deltagare under 2 dagar.
Deltagaravgift
Priset inkluderar alla föreläsningar, konferensmaterial, fika och lunch enligt programmet. Priserna nedan anges exkl moms. Alternativen med middag inkluderar även middag 7 maj på Uppsala slott.
Deltagaravgift | Ex moms |
---|---|
Konferens 2 dagar inkl middag | 4500 |
Konferens 2 dagar utan middag | 3500 |
Konferens endast 7 maj inkl middag | 3500 |
Konferens endast 7 maj utan middag | 2500 |
Konferens endast 8 maj inkl middag | 3500 |
Konferens endast 8 maj utan middag | 2000 |
Medföljande gäst till middagen 7 maj | 1500 |
Deltagaravgiften betalas med kort eller faktureras.
Vi använder NETS betalningstjänst för säker Internetbetalning med kort. Ditt kort måste vara kopplat till 3D Secure (MasterCard SecureCode eller Verified by Visa). Vi accepterar endast MasterCard och Visa.
Fakturan skickas i första hand som e-faktura till svenska fakturaadresser. Om inte e-fakturering fungerar, skickar vi fakturan som pdf-bilaga via e-post. Faktura för betalning via bank transfer till deltagare utanför Sveriges gränser skickas som pdf-bilaga med e-post.
Anmälan är bindande. Eventuell avbokning av deltagande i konferensen görs skriftligt via e-post till insolvens2024@akademikonferens.se. Vid avbokning senast 3 april, 2024, återbetalas hela deltagaravgiften förutom en avbokningsavgift på 750 kr.
Vid avbokning efter den 3 april, 2024 sker ingen återbetalning av deltagaravgiften, utan full avgift skall erläggas.
För avbokning av endast enstaka aktiviteter eller måltider, görs ingen återbetalning.
Byte av deltagare
Om du får förhinder att delta, så kan du skicka en kollega istället. Vänligen kontakta Akademikonferens så snart som möjligt för att byta namn.
Den personuppgiftsansvariga är SLU, Sveriges lantbruksuniversitet, (där Akademikonferens har sitt säte), org.nr. 202 100-2817, adress SLU, Box 7070, 750 07 Uppsala.
Länkar till mer information:
Mer om Dataskyddsförordningen (GDPR) på imy.se
Mer om Akademikonferens integritetspolicy
Specifikt för Insolvensrättsligt forum 2024
Deltagarlista
Deltagarlistan kommer att publiceras som pdf åtkomlig för anmälda deltagare.
Namn, företag/organisation och ort kommer att publiceras i deltagarlistan. Kontaktuppgifter som e-post och telefon kommer endast att användas av arrangörerna för instruktioner och information.
Om du inte vill att ditt namn förekommer i deltagarlistan, kan du meddela detta till insolvens2024@akademikonferens.se senast 29 april, 2024.
Inspelning av ljud
Konferensen kommer att spelas in som ljudfil (inte bild). Vänligen var medveten om att om du ställer muntliga frågor till föreläsaren kan din röst komma att spelas in. För att undvika detta kan du maila in frågor i förväg och be att få dem ställda anonymt.
Utskick av material inför och efter konferensen
Alla anmälda kommer att få utskick av material inför konferensen, och eventuellt utskick av material efter att konferensen har avslutats. Utskick görs via e-post till den e-postadress du anger vid anmälan.
Inbjudan till nästa konferens
Denna konferens arrangeras vartannat år. Genom att anmäla dig, kommer du att få inbjudan till nästa konferens.
Kontakt
Konferenssekretariat
För praktiska frågor kontakta Akademikonferens
Tel: 018-67 15 33 Växel: 018-67 10 03
E-mail: insolvens2024@akademikonferens.se
www.akademikonferens.se
Övrigt
Anmälda deltagare har fått lösenord till sidan Dokumentation i praktisk information via e-postutskick, 29 april och 6 maj
Arrangeras av
Stiftelsen Insolvensrättsligt forum
i samverkan med Uppsala universitet